onsdag 8. april 2009

Velkommen til Mama Says

Velkommen, og god påske.
I bloggen min har jeg tenkt å skrive litt om det jeg holder på med, ting jeg lager, og kanskje en og annen betraktning ;-)
Jeg designer og syr barneklær til barn mellom 0 og 8 år. Jeg syr også til voksne, mest til eget bruk, men også på bestilling.
Jeg driver mye med redesign, der jeg bruker avlagte klær som jeg syr nye plagg av. Både moro, billig og miljøbesparende.
Jeg driver en nettbutikk hvor jeg selger egne og andres klær, og der har jeg fokus på etisk handel og miljø. http://www.mamasays.no/
Jeg blir inspirert av mine flotte unger, og den deilige naturen vi bor midt i, helt ute i havgapet.
Akkurat nå er det sommerkolleksjonen jeg jobber med, og her finner man både fine kjoler til 17. mai og bursdager, shortser og sommerkjoler og tunikaer. Jeg legger ut alt jeg lager etterhvert.
Maja tunika str 2 år
Tina kjole str 4 år *solgt*

Tina kjole str 4 år



Theo shorts str 4 år og 6 år



Tina kjole str 6 år


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar