onsdag 15. april 2009

Tirsdag kveld ved symaskinene

Jammen er det vår, og overskuddet flommer ;-) Etter en nesten sømfri påske måtte jeg bare sy litt. Jeg hadde benyttet mitt ryddige spisebord på mandag og fått klippet endel prosjekter, så i går når ungene så på barnetv begynte jeg å sy. Jeg ble ferdig med siste plagget i halv ti tiden, så det gikk unna. (Legging av barn innimellom dette)

To shortser i smårutet dynetrekk :-) Str 2-3 år. Sjekk butikken www.mamasays.no

Søte og behagelige i bomull med strikk i livet og lommer på sidene.



Et deilig sommerskjørt i bomulls jersey til min skjønne prinsesse. Sydd i sirkel. Populært å svinge seg rundt til man blir svimmel ;-) Har også et til salgs i butikken i str 7-8 år.

Bukse til en ung herremann. Kamuflasje mønster er populært, og ribb i livet er behagelig. God kombinasjon.





Klør i fingrene etter å sy mer, men man må jo gjøre litt annet også innimellom :-)

1 kommentar:

  1. Hei =)

    Flott blogg, kjekt å få se det du lager :)
    Du er så flink atte!
    Gleder meg til å følge med videre ;)
    Klem fra Anne

    SvarSlett