søndag 7. mars 2010

Flere kjoler :)


Jeg syr og syr :) Nå har jeg passert 80 av mine Mama Says kjoler og er veldig fornøyd med det :) Veldig inspirerende at så mange liker det jeg lager. Nå skal det være sagt at mange har fått kjole og egentlig ikke hatt noe valg, men de høres da fornøyd ut ;)




Denne søte lilla kjolen er sydd i ca 1 år.

En koselig øyenstikker lover at sommeren kommer :)


Lilla rosa klassiker med krone str 5 år



Prinsessens bestillingsverk inspirerte andre, og Sydame Sara måtte sy en som er nesten lik Prinsessen sin :) Hun har hjertet på andre siden og så er det litt større :)




Grønn rosa kjole med Jennifer Paganelli stoff i kant og applikasjon. Str 2 år



Spesialbestilling. Kjole til baby str 62

Mormor hadde kjøpt like kjoler til sine to barnebarn, og mor ville gjerne ha en sånn til babyen i magen også. Utrolig koselig :)















1 kommentar:

  1. Såååå mange fine kjoler:)
    ps: den dukken der hadde jeg også når jeg var liten og den var med meg over alt.

    Men hvor hvar du fått tak i de som kjolene henger i??

    SvarSlett