søndag 7. februar 2010

Nydelige roser

Roser fra min elskede


Denne nydelige rosebuketten fikk jeg av min elskede. Han kjøper roser til meg stadig vekk, så jeg er nok ganske bortskjemt ;)


Denne buketten var det Prinsessen som valgte ut, selvsagt ble det rosa :)
De er nydelige å se på, men det deiligste er duften. De dufter som en gammeldags rosehage.
Barndomsminnene strømmer på.
Sommerdager med Farmor på Milde. Arboretets rosehage som vi gikk gjennom for å komme ned til sjøen.
Nydelig duft. Kaldt vestlandsvann rundt leggene, og sommer sommer sommer.
Takk kjære hjerne for alle de fine minnene du har lagret for meg, som kommer frem når man minst venter det og gir en god følelse i hjertet.



Og takk min elskede for de flotte rosene :)

2 kommentarer:

  1. Åååhh....de var nydelige! Du er heldig du ;)
    Deilig med gode minner, de er en kjær skatt...

    Ha en flott uke!
    Klem.

    SvarSlett
  2. Det var eit nydelig bilde :O))

    Klem

    Anne Karine

    SvarSlett