søndag 18. oktober 2009

Vester :-)

Nå har alle vestene fått knapper og er klare for de kommende julemesser. De har hengt en stund uten knapper, siden sydamen falt i kjolene igjen ;-)
Her er de i alle fall, fiks ferdige.


Vedhusveggen er min nye favoritt fotolokasjon ;)



En skjønn rosa brokadevest til en liten prins. Str 2 år kr 300,-


Flott turkis brokadevest. Str 2 år kr 300,-


Kongeblå fløyelsvest med blått satengfor. Satengen kommer fra Iran :-) Str 5 år. Kr 300,-



"Ganster" vest i sort og gull. Foret med bronsebrun taft. Det sorte stoffet kommer fra Iran. (Tusen takk Nina:) Finnes i str 2 år, 4 år og 6 år. Kr 300,-

Blåmønstret vest i sateng med blått for. Str 6 år. Kr 300,-

Blåmønstret vest i sateng med sort for. Str 6 år. Kr 300,-
Det var det :-) Tilbake til symaskinen :-)
God uke!






1 kommentar:

  1. For noen flotte vester du har sydd. Jeg har sydd en brokade vest i mitt liv, og det var sannelig litt av en jobb. Jeg var inne i nettbutikken din også og det har allerede plukket ut noe derfra som jeg skal inn å handle for å gi i julegaver.

    SvarSlett