fredag 26. juni 2009

eve-olution

I dag har jeg levert min aller første egendesignede, egenproduserte voksenkjole. Den er designet etter ønske fra kunden, og laget på mål.
Veldig spennende prosjekt, og utrolig lærerikt.

Her henger den på mitt legeme, men den sitter mye flottere på den nye eieren.
Jeg siterer: "Den sitter som et skudd" :-)



Mitt eget merke for klær til voksne :) Ordspill på navnet mitt og det engelske ordet evolution (utvikling/evolusjon)


Her henger kjolen på Petra prøvedukke. Heller ikke hun var helt riktig for den ;)



Må jo si at Petra ikke har den vakreste "kløft" :))))
Kjolen har skrå, gotiske ermer, knelangt skjørt. Den er sydd av polyesterjersey, som gir fint fall og god stretch.
Mønster eget design.
God helg til alle, nå er jeg klar for nye syprosjekter.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar