mandag 4. mai 2009

17. mai klær

Fikk et ønske fra en kollega om 17. mai klær til gutten hennes. Frie hender er jo alltid gøy.


Her er resultatet:



Vest i turkis brokadesateng

Bukse i sort babycord. Fin til dette antrekket, og den kan brukes til hverdagsbukse etterpå.
Legg foran og elastikk i livet. Mykt og godt for aktive barn ;-)

Skjorten er fra nettbutikken min www.mamasays.no
Her er det hele. Jeg er veldig fornøyd, og håper mor og sønn også blir fornøyde ;)
Ble veldig inspirert av dette antrekket, så i helgen sydde jeg to vester til, en i str 2 år og en i str 4 år. Har også begynt på to kjoler i satengbrokade/sateng. Legger inn resultatet når de er ferdige.
Ha en flott uke.

3 kommentarer:

  1. Kommer til å bli fin den karen som skal dresses opp i dette antrekket!
    Stilig ;)

    Anne

    SvarSlett
  2. Så gøy å se! Jeg visste ikke at du var så kreativ og flink! Skal jammen innom og se flere ganger. Kanskje du vil fikse på brudekjolen min til vinteren? Har du sjekket min blogg? Den muntrer opp i hverdagen. :-)
    Maria

    SvarSlett
  3. Hærligheit kor bra at æ har ei venninne som e så flink. Gleda mæ virkelig til å få mange gode tips og råd framover når det gjelder syarbeid. E bare superimponert!!!Super super super imponert................

    SvarSlett